Wednesday, October 5, 2016

Leer Options Trading Online Gratis

Hoe om handel te dryf Options 8211 Options Trading Basics Alle beleggers moet 'n gedeelte van hul portefeulje opsy gesit vir opsie ambagte het. Nie net het opsies bied groot geleenthede vir aged speel hulle kan jou ook help groter winste te verdien met 'n kleiner bedrag kontant uitleg. Whatrsquos meer, kan opsie-strategieë help om jou portefeulje te verskans en te beperk potensiaal daalrisiko. Geen beleggers moet sit op die kantlyn bloot omdat hulle donrsquot verstaan ​​opsies. Dit Guide to Options Trading Basics bied alles wat jy nodig het om vinnig te leer om die basiese beginsels van die opsies en maak gereed vir verhandeling. So letrsquos te begin. Wat is opsies uitvoering maak Hoe om Options mdash twee basiese tipes opsies wat opsiekontrakte uitvoering Hot om handel te dryf Options mdash Premium mdash Op die Geld handel, in die geld-, uit die geld prys van opsies uitvoering maak Hoe om handel te dryf Options mdash Strike Prys Hoe to Read Options simbole uitvoering maak Hoe om Options mdash Options simbole Handel Hoe om prys Options uitvoering maak Hoe om handel te dryf Options mdash Stock prys mdash Tyd mdash Volatiliteit mdash Bid / Vra Pryse hoe om te lees Options Quotes uitvoering maak Hoe om Options mdash Oop Rente en Deel mdash Expiration Handel siklusse mdash verval datums Verstaan ​​Options Risiko uitvoering maak Hoe om Options mdash Tyd Isnrsquot Noodwendig Handel aan jou kant mdash Pryse kan baie vinnig beweeg mdash verliese kan Subtantial op Naked kort posisies mdash ander gemeenskaplike algemene opsies Slaggate foute te vermy uitvoering maak Hoe om Options mdash Die vakbond prys Probleem mdash Vrees en hebsug mdash Ken korrek Options Trading Strategies uitvoering maak Hoe om handel te dryf Options mdash Koop call opsies mdash Koop verkoopopsies mdash Gedek oproepe mdash-Cash Verseker Puts mdash kredietspreidings mdash Debiet Spreads keuse 'n Options Broker uitvoering maak Hoe om handel te dryf Options mdash marge uitvoering aan ldquoApprovalrdquo om Handel Options mdash Options ApprovalIn die volgende 7 dae. Jy kan ook Vind die opsies handel stelsel wat Verdien My 39 op My Geld in net een jaar en jy kan dit volg in so min as 10 minute per dag (bewys getoon in die loop) sy vrye. xa0Just vul die vorm hieronder om te begin. Nadat jy aansluit, as jy nie meer wil hoor van my of strategieë te ontvang vir die verbetering van jou lewe, ek sal verwar word, verloor, en eensaam. Maar, as jy moet gaan, ek verstaan. Jy kan jouself uit die mailings te alle tye te verwyder deur te kliek op die unsubscribe skakel aan die onderkant van 'n e-pos stuur ek. So met dit uit die weg geruim, laat my met jou te deel. Hoe het ek ontdek hierdie formule. My studente is nie aangetrokke tot die Amerikaanse Droom dis is getrap deur die samelewing - dit is nie ons Amerikaanse Droom. Werk 9-5, bly vir naweke en twee week vakansies totdat ons gelukkig genoeg is om te bereik 65 en tree klink nie soos die lewe, dit klink soos 'n bestaande. Die Opsie Wins Formule sal jou wys hoe om af te kry thatxa040 jaar slaaf, red, aftree-plan. Ek onthou nog waar ek was toe die Opsie Wins Formule eerste om my aan die lig gekom. Dit was die somer van 2002 en dit was 'n warm vogtige dag in Richmond Virginia. Op daardie tydstip was ek 'n af en uit Real Estate belegger en ek het in innig my broer (ek gaan gebreek). Ek was by die huis luister na 'n conference call met my miljoenêr mentors. Hulle was sharingxa0 verskeie aftrede bloudrukke wat didnt vereis dat 'n miljoen dollar. Die oomblik wat hulle beskryf die planne vir my Ek onthou spring op en af ​​en skree. Ek knewxa0 Ek het uiteindelik ontdek die geheime om my vryheid xa0 (my broer het gedink dat ek my gedagtes verloor). Iets aan die brand gesteek in my gees en ek was aan die brand gesteek. Ek het nie meer om stres aboutxa0 nie met 'n miljoen dollar xa0and Ek het nou 'n plan wat meer haalbaar was en dit sou net neem my 5 jaar om te voltooi (so het ek gedink). Realisties dit het my 'n bietjie langer as wat ek was 'n idioot en het verskeie finansiële foute vroeg een. Ek het te gulsig nadat ek die krag van handel opsies sien. Maar terug na die storie. Na 10 jaar van die toets van hul idees om hul geldigheid te bewys ek uiteindelik bereik finansiële vryheid. Nou is ek nederig en geseënd om in staat wees om my benadering met mense soos jy te deel. In die Opsie Wins Formule Sukses Akademie leer ek studente die strategieë en benadering wat my toegelaat het om finansieel onafhanklik te word in my 30s. Toe ek in die vroeë 2012 het ek besluit om dit 'n stap verder en nie net hulle te leer, maar hulle wys. Ek het begin toe te laat studente te loer oor my skouer as ek hulle het, deur wat my mentor genoem: xa0 Die 5 Jaar Aftreeplan. As jy vul die onderstaande vorm in Ek sal aan jou stuur my vry 7-Dag Options Kursus sodat jy ook kan die krag van opsies trading. Learn Options Trading ontdek en verdien maandelikse inkomste uit jou portefeulje. Geluk Dit is die beginpunt van die vrye 3,000 web-gebaseerde opsies handel kursus. Voltooi asseblief die twee stappe hieronder om te begin. Stap 1: sluit die nuusbrief. Die nuusbrief sal jy volle toegang tot die kursus sowel as die bonusse te gee. Stap 2: xa0 lees die kort intro hieronder wat sal jy 'n groter prentjie oorsig van die kursus te gee. Bonus Stap 3: xa0 aandeel hierdie webwerf met yourxa0friendsxa0 (glimlag). Big Promise: xa0If jy behoorlik opsie handel strategieë leer sal jy in staat wees om geld selfs wanneer die aandelemark is goingxa0 af xa0orxa0 nêrens xa0in prys. As gevolg van die aged winspotensiaal, baie mense is aangetrokke tot handel opsies vir die verkeerde rede. So as jy een van die baie mense wat op soek is na vinnig ryk met geen werk van jou kant kan jy kyk elders. Hierdie webwerf is oor 'n sinvolle, lae risiko, benadering tot beleggings. Daar word voorsiening gemaak hoofsaaklik om mense wat op soek is na 'n bykomende inkomstestroom sodat hulle meer tyd kan spandeer saam met hul familie te skep. So hierdie hele werf is 'n gratis web-gebaseerde opsies kursus wat jy sal leer. Die eenvoudige 7 stap proses wat ek gebruik om voorraad opsies handel. Waarskuwing. handelsvoorraad opsies kan pret wees en dit kan ook riskant wees. As jy op die regte manier te handel die beloning is groot, maar as jy dit nie sal jy geld verloor (glo my, ek weet uit ervaring). Maar sodra jy die krag van sit en call opsies te leer, te belê, sal nooit weer dieselfde wees nie. Die veelsydigheid en wins potensiaal van handel opsies is byna ongeëwenaard in die aandelemark arena. Selfs Warren Buffet (die wêreld se rykste belegger) gebruik voorraad opsies. Die leermodules van t hy GRATIS Web Based Options Kursus. Ive ontwerp die webwerf sodat 'n paar van die linkerhand oortjies die leermodules van die huis studie kursus is. As jy op elke blad wat jy sal geneem word na die eerste les vir daardie spesifieke leer module. Soos in die prentjie hieronder, elke module het 'n paar lesse daarin. Ek f jy gaan na die onderkant van elke bladsy, sal jy sien 'n inhoudsopgawe wat elke les in die module lys. Vir die mees doeltreffende leerervaring, lees elke les in die module in die presiese volgorde soos hulle gelys. Hierdie afdeling gaan oor die basiese beginsels van die handelsvoorraad opsies. Jy sal leer wat aandele-opsies is, en sal geleer word die konsep van hoe handelsvoorraad opsies winsgewend kan wees. Stock opsies is so uniek en begrip van hoe opsies word gewaardeer kan verwarrend wees. Dit leer module leer jy die basiese komponente wat voorraad opsies gee hul waarde. Ek voel daar is geen nut leer gevorderde opsie handel strategieë, tensy jy geld kan maak met die basiese beginsels, so hier uiteengesit ek 5 basiese strategieë. Stock opsies is afgelei van aandele, sodat jy ten minste 'n basiese begrip van hoe om te lees voorraad kaarte nodig. Hierdie afdeling gee 'n uiteensetting van die basiese beginsels van kartering aandele. Dit is 'n opvolg op die grafiek les. Dit gaan oor 'n paar basiese gereedskap wat gebruik word deur handelaars om hulle te help interpreteer aandele prys beweging. Dit is die finale les ontwerp om jou te help opsie handel en sy waar al die lesse sal saam vasgebind leer. Siek loop jy deur die proses het ek gaan deur om uit te vind en maak ambagte. Om te begin, kliek op hierdie skakel xa0and youll word om die eerste les van die course. The Options Futures Gids Leer opsie handel en jy kan voordeel trek uit 'n mark toestand. Verstaan ​​hoe om die opsies mark handel met behulp van die wye verskeidenheid van opsie-strategieë. Vind nuwe handelsgeleenthede en die verskillende maniere van diversifisering jou beleggingsportefeulje met kommoditeit en finansiële toekoms. Om jou te help op jou pad na die begrip van die komplekse wêreld van finansiële afgeleide instrumente. Ons bied 'n omvattende futures en opsies handel onderwys hulpbron wat gedetailleerde tutoriale, wenke en advies sluit hier by Die Options Guide. Opsies strategie Search Engine Wins grafieke is visuele voorstellings van die moontlike uitkomste van opsies strategieë. Wins of verlies word weergegee op die vertikale as, terwyl die onderliggende aandele prys op vervaldatum is weergegee op die horisontale as. Opsie Basics: Wat is Stock Options Voordat jy begin handel opsies, moet jy weet wat presies is 'n voorraad opsie en verstaan ​​die twee basiese tipes opsiekontrakte - wan en oproepe. Hier is hoe dit werk en hoe om dit te verruil vir wins. Lees meer. Opsie Trading Basics: Aan die slag in Options Trading handel opsies te begin, sal jy nodig het om 'n handel rekening met 'n opsies makelaars het. Sodra jy die opstel van jou rekening, kan jy dan plaas opsies ambagte met jou makelaar wat dit sal doen namens jou. Lees meer. Beginner Strategie: Gedek noem die bedekte oproep is 'n gewilde opsie handel strategie wat 'n aandeelhouer in staat stel om 'n ekstra inkomste te verdien deur die verkoop van oproepe teen 'n hoewe van sy voorraad. Lees meer. Stock Opsie Advies: Koop weerskante in verdienste Koop weerskante is 'n goeie manier om inkomste te speel. Baie keer, aandele prys gaping op of af na die verslag kwartaallikse verdienste, maar dikwels, kan die rigting van die beweging onvoorspelbaar wees. Byvoorbeeld, kan 'n verkoop voorkom selfs al is die verslag verdienste is goed as beleggers goeie resultate verwag. Lees meer. Stock Opsie Trading Basics: Hoekom belê Options Vir die kort tot medium termyn belegger, voorraad opsie te belê bied 'n bykomende suite van beleggingsopsies om hom te laat maak beter gebruik van sy belegging kapitaal. Lees meer. Gevorderde konsepte: Verstaan ​​Opsie Grieke Wanneer die handel opsies, sal jy kom oor die gebruik van sekere Griekse alfabet soos delta of gamma wanneer beskryf risiko's wat verband hou met verskeie opsies posisies. Hulle staan ​​bekend as die Grieke. Lees meer. Opsie Trading advies: Hoe om 'n Lae Kommissie makelaar kan 'n groter keuse Spreads Winste met 50 of meer Baie opsies handelaars is geneig om die gevolge van die kommissie klagtes oor die hoof op hul algehele wins of verlies. Sy maklik om te vergeet van die nederige 15 kommissie fooi wanneer elke winsgewende handel nette jy 500 of meer. Heck, sy enigste 3 reg. Lees meer. Stock Options Advies: Die effek van dividende op Opsie Pryse Kontantdividende uitgereik deur aandele het groot impak op hul opsie pryse. Dit is omdat die onderliggende aandele prys sal na verwagting daal met die dividend bedrag op die ex-dividend datum. Lees meer. Gevorderde konsepte: Sit Call verhouding - Wat dit is en hoe om dit te gebruik Meer inligting oor die put oproep verhouding, die manier waarop dit is afgelei en hoe dit gebruik kan word as 'n Contra aanwyser. Lees meer. Gevorderde konsepte: Futures opsies handel Nog 'n manier om die termynmark te speel is via opsies op termynkontrakte. Die gebruik van opsies om handel te dryf futures bied bykomende hefboom en oop te stel meer handelsgeleenthede vir die gesoute handelaar. Lees meer. Stock Opsie Advies: Dag Trading behulp Options Dag handel opsies kan 'n suksesvolle, winsgewende strategie wees, maar daar is 'n paar dinge wat jy moet weet voor jy gebruik begin gebruik opsies vir die dag handel. Lees meer. Stock Options Tutoriaal: Skryf Plaas voorraad aangekoop As jy baie optimisties oor 'n bepaalde voorraad vir die lang termyn en is op soek na die voorraad aan te koop, maar is van mening dat dit 'n bietjie oorwaardeer op die oomblik, dan wil jy dalk oorweeg om skrif te stel opsies op die voorraad as 'n manier om dit te bekom teen 'n afslag. Lees meer. Stock Options Advies: HEFBOOM behulp Oproepe, Nie Marge oproepe na hoër opbrengste in die aandelemark te bereik, behalwe om meer te doen huiswerk op die maatskappye wat jy wil koop, is dit dikwels nodig op 'n hoër risiko te neem. 'N mees algemene manier om dit te doen, is om aandele te koop op marge. Lees meer. Stock Opsie Tutoriaal: Dividend-aanjaer met behulp Gedek Oproepe Sommige aandele betaal ruim dividende elke kwartaal. Jy kwalifiseer vir die dividend as jy hou op die aandele voor die ex-dividend datum. Lees meer. Gereed om te begin handel Jou nuwe handelsmerk rekening onmiddellik befonds met 5000 van virtuele geld wat jy kan gebruik om te toets jou handel strategieë met behulp OptionHouses virtuele verhandelingsplatform sonder gevaar swaarverdiende geld. Sodra jy begin handel vir die regte, sal jou eerste 100 ambagte kommissie-vrye wees (Maak seker jy kliek deur middel van die skakel hieronder en haal die promo kode 60FREE tydens teken-up) Didnt vind wat jy nodig het laat weet. Makelaarsloon Produkte: Nie FDIC-verseker middot Geen Bank waarborg middot kan verloor Waarde optionsXpress, Inc. maak geen belegging aanbevelings en maak nie voorsiening finansiële, belasting of regsadvies. Inhoud en gereedskap word vir opvoedkundige en inligting doeleindes. Enige stock, opsies, of futures simbole vertoon is slegs vir illustratiewe doeleindes en is nie bedoel om 'n aanbeveling aan 'n bepaalde sekuriteit te koop of te verkoop uit te beeld. Produkte en dienste wat bedoel is vir VS kliënte en mag nie beskikbaar of aangebied in ander jurisdiksies wees. Aanlyn handel het inherente risiko. Stelsel reaksie en toegang tye wat kan wissel as gevolg van marktoestande, prestasie-stelsel, volume en ander faktore. Opsies en termynkontrakte behels risiko en is nie geskik vir alle beleggers. Lees Eienskappe en risiko's van gestandaardiseerde Options en Risiko-Openbaringsverklaring vir termynkontrakte en opsies op ons webwerf, voor aansoek te doen vir 'n rekening, ook beskikbaar deur te bel 888.280.8020 of 312.629.5455. 'N belegger moet hierdie en addisionele risiko's voordat handel te verstaan. Veelvuldige been opsies strategieë sal verskeie kommissies betrek. Charles Schwab amp Co Inc optionsXpress, Inc. en Charles Schwab Bank is afsonderlike maar geaffilieerde maatskappye en filiale van die Charles Schwab Corporation. Makelaarsloon produkte word aangebied deur Charles Schwab amp Co Inc (lid SIPC) (Schwab) en optionsXpress, Inc. (lid SIPC) (optionsXpress). Deposito en uitleen produkte en dienste word aangebied deur Charles Schwab Bank, lid FDIC en 'n gelyke Behuising Lener (Schwab Bank). afskrif 2016 optionsXpress, Inc. Alle regte voorbehou. Lid SIPC.


No comments:

Post a Comment