Wednesday, October 12, 2016

Daily Opsies Strategieë

1 Opsie: 6 Daily Stock Opsie Trading blog en Opsie Onderwys Daily Opsie Trading Kommentaar Oktober Posted 09:00 ET - Na die aanvanklike lopie Woensdag die mark het in 'n stywe handel reeks die res van die dag. Ons is op 'n dag en af ​​in die volgende. Die hoewe patroon is waarskynlik om voort te gaan vandag as ons wag vir die werk getal. ADP gekom in 'n bietjie lig op 154K. Die mark hou van die nuus en 'n sagte werk verslag geprys in. Aanvanklike werkloosheidseise het die vermindering van die laaste 4 weke en ek glo ons sal bo 180k. Die mark sal nie so nie, want dit sal sluit in 'n Desember rate8230As opsies handelaars het ons die voordeel bo ander beleggers. Hoekom Omdat met elke handel ons het die geleentheid om poste wat winste ongeag mark rigting kan genereer struktureer. Trouens, strategieë soos yster CONDORS voer uit te voer die beste wanneer ons onderliggende keuse beweeg sywaarts in ons verklaarde verstryking siklus. Meer belangrik, ons het die vermoë om ons eie waarskynlikheid van sukses en die enigste manier om dit te doen te kies is deur die verkoop van opsies. Verkoop opsies is 'n baie beter strategie om die aankoop van opsies. So hoekom so baie mense kies om opsies te koop Hoekom is die strategie van die koop van opsies so algemeen in die wêreld van die opsies. Is dit omdat dit is maklik om Waarskynlik verstaan. Hulle tree net soos x02026 Lees meer. Vir diegene van ons wat in 'n statistiese benadering tot die mark, Random Walk en meer spesifiek, die Efficient Market teorie dien as die grondslag vir ons benadering glo. Vir dié van julle wat wil hê dat die begin van Doeltreffende markteorie leer check die wat vader van die moderne finansies, Amerikaanse ekonoom en Nobelpryswenner in ekonomie, Eugene Fama te sê het. Vinnig uit na die rondom die 6:30 minuut merk om te hoor wat Gene het om te sê. 'N Interessante luister vir al die finansies en investering geeks daar buite. Geniet x02026 Lees meer. Die Brasilië ETF (EWZ) is die enigste onderliggende in 'n uiterste toestand op die oomblik. Ons het nie 'n paar ander hoogs-vloeistof ETF aangaan oorgekoop / oorverkoopte gebied, maar niks om 'n handelsmerk te aktiveer. Weereens, EWZ is die enigste sekuriteit tans in 'n kort termyn uiterste. Die geïmpliseerde wisselvalligheid in EWZ is eintlik bo 30, sodat die ETF bied 'n interessante spel op die oomblik en een wat ek vroeg volgende week kan maak in die Premium Soeker Portefeulje. Ek het onlangs 'n nuwe drie portefeuljes gebaseer op die sleutelbegrippe Ive gebaseer my handel oor jare - waarskynlikhede, gemiddelde-terugkeer en behoorlike risiko-bestuur. My benadering has not verander nie. Ek het net gedink dit is tyd om my intekenaars bied meer in die weg van statisties-gebaseerde x02026 Lees meer was. Die mark het 'n tuimel vandag en ek dink daar is meer om te kom in die toekoms. Alhoewel, as 'n opsies handelaar, die rigting van die mark nie die geval is regtig saak te veel. As 'n opsies handelaar wat fokus op opsies verkoop strategieë, sy alles oor die wisselvalligheid. Solank as wat geïmpliseer wisselvalligheid vir spioen bly bo die historiese gemiddelde alles goed in die land van 'n hoë-waarskynlikheid opsies strategieë. Ive begin die jaar met 'n paar suksesvolle ambagte, maar weliswaar die ambagte het min en ver tussen is. Dis om te verander. Bly ingeskakel. As jy 'n gelowige in 'n statistiese benadering tot belegging moet asseblief nie huiwer om my opsies strategieë probeer. Ek gebruik eenvoudige gemiddelde-terugkeer tesame met waarskynlikhede vir elke x02026 Lees meer. As 'n opsies handelaar, dont Ek het regtig aangaan te myself veel met die rigting neigings van die mark. Ja, ek sal my Sosiale vooroordeel, maar die vooroordeel is gebaseer op kort termyn oorkoop / oorverkoopte vlakke, beter bekend as die gemiddelde-terugkeer in die wêreld van die statistieke. En as ek my sogenaamde rigting leun ek draai meestal 'n hoë-waarskynlikheid strategie om my vooroordeel met behulp van opsies. Hierdie eenvoudige stappe is die grondslag van byna alles wat ek doen as 'n opsies handelaar. En terwyl hierdie stappe gee my 'n voorsprong, as dit gebruik word op die regte manier, het hulle nog nie waarborg wins op elke turn. But wanneer jy die vermoë het om al emosie uit die vergelyking en jouself beperk tot eenvoudige meganika jy sterk op pad om x02026 Lees meer. My Eenvoudige strategie vir Trading Options Intraday ek selde teëkom 'n handelaar wat nie verhandel opsies het. Opsies strategieë kom in baie vorms en vorms, maar hulle is almal bedoel is om een ​​ding te doen: maak geld. I8217ve is die handel sedert 1980 en was op 'n tyd een van die grootste opsies handelaars in die makelaars bedryf tot die ineenstorting van 1987, wat 'n nuwe besef dat die hou van 'n aged posisie oornag verwoestende gebring kan word, en dit was nie. Alhoewel ek nog steeds handel opsies, ek het 'n heel ander perspektief op hoe en wanneer om dit te verhandel. In die eerste plek is ek 'n SampP futures handelaar. Ek is die handel en na aanleiding van die SampP termynmark sedert hulle begin handel in 1982 So het ek geleer om handel opsies gebaseer op die een ding wat ek die beste ken, die SampP 500 termynkontrakte. Leer hoe om Options handel met ConnorsRSI met Connors Navorsing nuutste opsies strategie gids. Te koop hier. Die SampP 500 toekoms van die 19808217s was baie anders as die termynmark ons ​​vandag ken. As gevolg van die oplewing in tegnologie oor die afgelope 15 jaar, die meeste van die handel gedoen vandag alle elektroniese in teenstelling met die optel van die telefoon en bel 'n makelaar of die put. En die ekonomie van vandag is nou wêreldwyd in plaas van land spesifieke. Hierdie faktore het daartoe gelei dat die handel bedryf om te kyk na die markte in 'n breër perspektief waar ons markte met wat gebeur in Europa of Asië sal reageer. Nie net dit nie, maar die markte is besig om 'n 24 uur-mark in plaas van net die standaard 08:30 8211 15:00 CT (9:30 8211 04:00 EST) hier in die VSA sedert die markte is gebaseer op 'n 24 uur-basis, wat ons nou kan sien hoe die wêreld waardes ons markte en kry 'n beter begrip van hoe ons markte sal optree op grond van hoe die wêreld verhandel. Ek begin my verhandeling dag vroeg (05:00 CT / 6: 12:00 ET) om te begin om die rigting van die markte gaan deur Europa en kom in die VSA oop te kry. Die E-mini SampP Futures (E Elektroniese) is die keuse van SampP termynkontrak handelaars in hierdie dag, en my, want dit is altyd elektroniese en ambagte feitlik 24 uur per dag. Die rigting waarin die E-mini (die term wat gebruik word vir die E-mini SampP futures) is handel gee seine na hoe die Amerikaanse markte sal oopmaak. Hoewel aandele opsies nie kan verhandel tot ná 08:30 CT (09:30 ET), kan ek begin om te begin die opstel van my handel strategie op grond van wat die E-mini dwarsdeur die nag gedoen. Die meerderheid van die aandele (sowat 70) sal beweeg in dieselfde rigting as die E-mini. Aangesien ons dit weet, teen die tyd dat die VSA open om 08:30 CT (09:30 ET), ek weet as die meerderheid van die aandele sal oopmaak af of up op grond van wat die E-mini dwarsdeur die nag gedoen. Sodra die VSA mark open, die VSA kry om 8220vote8221 op die rigting van die wêreld markte. As gevolg van hierdie, ek wil graag die mark 'n uur gee voordat hy 'n opsies handel. Dit gee die Amerikaanse mark tyd om die beweging van die wêreldmarkte en enige ekonomiese nuus wat reeds aangekondig verteer. Op soek na 'n tabel 1, kan jy die rigting van die wêreldmarkte sien en hoe dit die Amerikaanse markte. Om handel opsies, ek gebruik 'n basiese strategie. As die mark gaan op, ek koop oproepe of verkoop wan. As die mark af gaan, ek verkoop oproepe of koop wan. Ek verkies om 'n verkoper van opsies in plaas van 'n koper wees maar daar is 'n paar aandele wat goed genoeg in 'n dag dat die koop van die opsie betaal beter as die verkoop van die opsie en wag vir dit om te versleg beweeg. Apple is 'n goeie voorbeeld hiervan. Apple is een van die blok gesit wat baie goed op te spoor met die E-mini (vir hierdie rede waarom ek sal dit gebruik as 'n voorbeeld in hierdie artikel). Grafiek 2 toon 'n daaglikse skedule van Apple (AAPL) en die E-mini (ESM9). Hoewel aandele het individuele nuus en kan meer by tye (of minder) beweeg, sal hulle oor die algemeen tendens met die E-mini. Soos vroeër genoem, ek wil die mark die eerste uur van die saak aan die 8220noise8221 uit die mark te kry. Ek kyk dan na waar die e-mini verhandel die basis van sy oop (op of af) en die algehele rigting van die mark vir die dag, en kyk of Apple is die handel in dieselfde rigting gebaseer uit sy oop. Indien wel, sal ek koop 'n op-die-geld, of eerste staking out-of-the-geld, bel as hoër op pad, of sit as laer op pad. Ek gee dan die mark 30 minute om te sien of die rigting wat ek verhandel reg is. Indien wel, ek plaas 'n stop by die helfte van die waarde wat ek betaal vir die opsie, maw 8211 As ek die opsie vir 5,00 gekoop, ek plaas 'n stop by 2.50. As die mark gedraai het en ek kry nie betaal nie, sal ek uit die posisie te kry en kyk vir 'n ander geleentheid later. As die handel gaan in my rigting, dan sal ek dit herevalueer op 13:00 CT (14:00 ET). As die mark omkeer, dan kry ek uit. As die mark steeds in my rigting, ek bly met die handel en beweeg my stop net na die ander kant van die oop deur sowat 10 sent en dan kyk na 02:30 CT (15:30 ET) voor te herevalueer die handel die mark sluit. Grafiek 3 toon Apple en die E-mini op 26 Mei 2009. Die E-mini begin hoër en het voortgegaan om die tendens om in 09:30 CT (10:30 ET). Apple is na aanleiding van die tendens en kon die handel rondom 128-129 by 09:30 CT (10:30 ET). Die naaste staking wil hê dat julle die koop van die Junie 130 oproep op Apple. Grafiek 4 is die Apple Junie 130 bel (APV VF) wat jy rondom 4,20-4,30 kon betree. Om 10:00 CT (11:00 ET) is verhandel teen 4.35 vashou aan. Op die oomblik, sal 'n beskermende stop gesit by 2.10 en links vir herevalueer op 13:00 CT (14:00 ET). Op 13:00 CT is die oproep verhandel teen 5.65 en die stop is (onder die oop van 2.50 10 sent) aangepas om 2.40 en links om te sien waar dit was op 14:30 CT (15:30 ET). Die mark het teruggesak n bietjie, en die oproep was by 5.10, wat 55 sent hieronder waar dit was by 13:00 CT was, sodat die handel sou gewees het opgewonde op daardie tydstip met 'n 80 persent wins. Dit is net 'n voorbeeld van 'n voorraad wat gedurende die dag verhandel kan word. As ek can8217t kry in 'n bedryf op 09:30 CT (10:30 ET), sal ek kyk na 13:00 CT (14:00 ET) aan te gaan en volg dieselfde prosedure gaan in die einde. Die gebruik van die rigting van die termynmark die tendens te kry verskuif die kans in jou guns van betaal kry. Daar is baie aandele daar buite, net bevestig dat hulle tendens met die E-mini voordat die gebruik van hulle op hierdie wyse. Gelukkig handel Tom Busby is stigter van DTI en 'n pionier in die handel bedryf as 'n wêreld-erkende opvoeder. Hy neem 'n komplekse onderwerp, die globale markte, en sit dit in 'n maklik-om-te verstaan ​​taal vir alle vlakke van die handelaars en beleggers. Met op Bloomberg en CNBC gas praat kolle, mnr Busby is ook die skrywer van twee topverkoper boeke, Wen die Dag Trading Game en Die Markte nooit slaap. Hy is 'n lid van die Chicago Mercantile Exchange Group en het 'n professionele sekuriteite handelaar en makelaar sedert Kommentaar 1977.OI OI Strategieë OI Onderwys Premier Beleggers Ultimate Beleggers Couch Potato Trader is spronge Trader Opsie Skrywers Cash Machine Resources slag Market Wrap 05:32: 49 PM EDT 2016/10/06 Fed Outlook, helder soos modder Deur Thomas Hughes ekonomiese data en Federale Reserweraad amptenare voortgaan om gemengde seine te gee en te verlaat Fed deursigtigheid as donker soos altyd. Nuwe opsie Speel 21:50:09 EDT 2016/10/06 eierdoppe Deur Jim Brown Die markte blyk te wees loop op eierdoppe vanmiddag met handelaars bang om enige stappe te maak. In Speel updates en resensies 21:39:13 EDT 2016/10/06 regtig vreemd dag tot Jim Brown Na '-117 punt daling in die oop, die Dow herstel na positiewe terrein en dan verhandel in 'n baie smal 25 punt reeks die res van die dag. Indeks Wrap 22:59:32 EDT 2016/10/01 Gereed te tydren Deur Jim Brown Die mees onstabiele tydperk van ses weke van die jaar is verby, maar die volgende twee weke kon nog rotsagtige wees. Nuwe speel updates nuwe speel 22:28:19 EDT 2016/10/06 Met antenne lente Deur Jim Brown Die baie stywe reeks op die groot indekse vanmiddag was die ekwivalent van 'n veer wat saamgeperste. In Speel updates en resensies 22:24:18 EDT 2016/10/06 geen wesenlike skuif deur Jim Brown Die SP-600 gevries bly in 'n nou reeks saam met die groot cap indekse. Nuwe speel updates Couch Potato Trader updates 10:11:41 EDT 2016/10/07 Handel Alert Deur Dot Hazlin nuwe Handel Entry: SPX Weeklikse Yster Condor vir 14 Oktober orde gevul. Nuwe speel updates Opsie Skrywers nuusbrief 22:41:34 EDT 2016/10/05 Hoë Risiko omgewing deur Jim Brown Die mark gaan voort om te wissel tussen wins en verlies en die indekse is vasgevang in 'n baie stywe reeks. Opsies 101 12:00:00 EDT 2016/08/12 Watter nuusbrief: spronge Trader Deur Jim Brown Lesers word altyd vra wat nuusbrief hulle moet volg. Hierdie kort artikel verduidelik waarom jy die spronge Trader nuusbrief te lees. Handelaars Corner 09:05:05 EDT 2016/07/02 Verdienste seisoen Sektor Watch Deur Thomas Hughes Verdienste seisoen is op ons weereens. Die verwagting is arm, maar groei nog in die vooruitsig. Nuwe dramas en updates Ultimate Beleggers speel en updates 22:56:53 EDT 2016/10/03 Hou ons asem Deur Jim Brown Ons oorleef die ses weke van September wisselvalligheid, maar daar is nog twee weke om te gaan. Nuwe speel updates Beps Trader Kommentaar 22:12:16 EDT 2016/10/02 asseblief Trek na vore gebring deur Jim Brown Die mark saamtrekke tipies in die laaste twee weke van Oktober. Daar is 'n goeie kans om vanjaar ons kon dit tydren sien getrek vorentoe in die maand. Nuwe speel 22:15:35 EDT 2016/10/02 dit stryk ryk Jim Brown Die energiesektor is omtrent die enigste plek waar 'n middelmatige maatskappy skielik kan verander in 'n superster met 'n monster ontdekking wat miljarde. Speel updates 19:54:01 EDT 2016/10/02 markonbestendigheid Werke Beide maniere Jim Brown Die mark het voortgegaan vlugtige te wees, maar baie van ons posisies verskuif aansienlik hoër as die dips gekoop Portefeulje 20:08:17 EDT 10 / 2/2016 Gereed om tydren Deur Jim Brown die mark gewoonlik saamtrekke in die laaste twee weke van Oktober. Daar is 'n goeie moontlikheid dat vorentoe kan getrek word, maar daar is nog 'n paar hindernisse in ons path. I net besef dat ek resultate nie akkuraat is verslagdoening omdat ek nie met die aktiwiteit van kalender ambagte. Die probleem met kalender ambagte is dat jy resultate onbepaald kan uitstel. Jy kan weet wanneer dit goed gaan, maar die uitdrukking van 'n betekenisvolle wins / verlies getal is nie iets wat elke week of selfs elke maand gedoen kan word. Kant nota: Ek hoop my rekenmeester is bereid hiervoor. Uitgesluit kalender ambagte, my verliese van handel Desember opsies was 2,78 persent van November portefeulje waarde. Ek rapporteer al my ambagte op hierdie site. Ek betree 100'e van posisies elke maand, met behulp van opsies om lang posisies diep in die geld en kort posisies ver uit van die geld gaan. Ek oefen marktydsberekening, werk nader aan die mark toe ek is optimisties en verder weg van die mark werk as ek pessimisties. Ek het begin aktief handel aandele in die laat 1990's, maar net begin ernstig handel opsies in 2008.


No comments:

Post a Comment